esmaspäev, 23. mai 2016

EBA 2016

Eesti Blogiauhinnad 2016

Ei saa mainimata jätta, et see on üks üllatavalt tore üritus. Minu tore tuttav Merlin osaleb ka võistlusel, ning lisas ka minu uustulnukate kategooriasse.
Nüüd ma siis otsustasin, et lähen ka üritusele, ning kaen oma silmaga ka teisi toredaid blogijaid :)

Mul on mure. Mida ma selga panen??? Ma ei lähe ju ometi pükste ja maikaga, peaks ikka midagi ilusat selga ajama.... Aga midaa.... Äähh, eks see üks kleidu ole jälle. Aga milline? Jopantonio, see on keeruline. Ma pole veel kuhugi läinudki, kuid juba paanika jaanika...

Üritus toimub 11.juunil Tallinnas. Seega on mul veel natuke aega. Õnneks saime just lahendatud ka ööbimis mure, seega mulle tundub, et ainus probleem on riietus, mis saab ruttu lahendatud.
Kallis Merlin on nõus mind enda tiiva alla võtma, seega ma tunnen, et võin ka varsti ise lendama minna :)

Kuna ma pole kunagi sellel üritusel käinud ei tea ma mida oodata. Loodan muidugi, et õhtu saab olema tore, ning ma usun, et afterparty tuleb veel vägevam! Kes on käinud, muljetage :)
Kindlasti teen ka üritusest postituse, muljetan ja lisan ka pilte. Ega ma ilma kaamerata ju peole minna saa. Tuleb vist suur käekott osta :)

Seniks aga..
Tšutšufreii!! :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar