pühapäev, 22. mai 2016

Tatraleib... JAH VÕI EI?

Leidsin poest ühe huvitava toote nädalake tagasi.. TATRALEIB. Ja, päriselt, see on tatraga.
Endamisi mõtlesin, et ei tea, kas see on päriselt ka tatrast ikka. Uurisin seal pakendit ja otsustasin ikka proovida. Mis te arvate, et ma esimese ampsu julgesin võtta? Haha eii, lükkasin ikka Veiko tanki. No ütles, et leib nagu leib ikka aga.... see lõhn. Oi see lõhn ei meeldi mulle üldse. Maitse on super, eriti veel koos Valio Kuninga Gouda juustuga. Nüüd kõik tervisliku toidu ja leiva armastajad poodi tatraleiba ostma. Seda müüakse õnneks pisikeses pakis, seega ei jõuaks see ka "halvaks" minna. No ja mis kõige parem, seal on chia seemned. Nendest teen ma kindlasti veel eraldi postituse, kuid ma olen tõsiselt armunud chia seemnetesse.
 Kes juba proovinud on, siis neilt ootan ka arvamust, kuidas maitseb? :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar