teisipäev, 14. juuni 2016

Bloggers swap ehk kingivahetus.


 Järg on jõudnud ka meie kätte. Blogijate seas on levinud bloggers swap ehk kingivahetus. Ka meie Mirelliga otsustasime osa võtta.

Mida mina Mirellile pakki panin näeb juba tema blogist. Tegelikult sain ma paki juba eile kätte, kuid kuna minu arvuti ei taha minuga tihtipeale koostööd teha, ning otsustab kokku joosta, siis pidin ma ootama, et aku tühjaks saaks. Seepärast tuli see postitus täna, mitte eile.

Ma tahtsin teha videopostitust, kuid kuna ma käisin EBA'l kleidiga ja sain õhtul külma, olen ma nüüd tõbine.. Hääl on mul nagu piniseval eeslil...

Me saatsime üksteisele kingid 5 kategoorias. Igast asjast midagi, mis kummagi lemmik on :)



Juba pakki avades vaatasin, et oii nii ilusalt pakitud, minul selline kräpp kingikott jne :D






Pakikeses oli ka kiri. Kirjutan iga pildi juurde punktidena :) Kuid mitte nii pikalt, kui Mirelli kirjakeses. Kiri on nii armas, kohe näha, et on vaeva nähtud :)



1. Maiustused - Maru mustsõstramahedikurullid. (Kuna Mirellil  on gluteeni talumatus, siis valis ta need.) Mina ütleks, et need on minu järgmine maiustuste valik. See maitse: mmmmm... See hapukus, mis mulle väga meeldib on lihtsalt parim. Välimus on väga vinge, ning maitse ületab kõik ootused! :)



2. Mõtteterad - külluse purgike! Purgi kaas on kaunistatud paeltikandiga, mis on käsitööna valminud Mirelli ema poolt. See on minu arust nii kohutavalt armas. Selline asi võtab aega! Mulle nii meeldib see :) Mirell kirjutas, et valis enda äranägemise järgi mõtteterad. Esimene mille avasin sobis ideaalselt eilsesse päeva! :)



3.  Midagi vajalikku - patsikummid. No kuulge, kes siis ei tea, et patsikummidel on maagiline võime kaduda jumal teab kuhu. See on ka minu suurim mure, ning ma väga väga tänan, et just selline valik. Ma unustan poes ka koguaeg ära normaalseid patsikumme osta :D Lisaks näeb see pakike välja nagu jäätis, mis päikselisel päeval ära kulub :)


4. Midagi, mis ajab mind naerma - loomad! Mirellile meeldivad väga loomad, endal on tal koer. Kirjutab, et :"Kõige rohkem ajab mind naerma enda koerake. Naljakas oleks olnud temast pilti saata." Ausalt, sa oleks võinud ka seda teha :D Mulle oleks see väga meeldinud. Mitte, et  see kink ei meeldi :D Kuna meil juhtub ikka ja jälle erinevaid naljakaid asju, siis kinkis Mirell mulle nende üles kirjutamiseks märkmiku.

 

5. Vaba valik - karp teega! Teepakikesed on Mirelli enda tehtud, ning see on minu meelest kõige armsam tegu.. Kinkida ise tehtud asju, kuna see on südamest. :) Sul on õigus, karpi saan kasutada hiljem ehete hoidmiseks. Tean isegi juba, mida seal sees hoidma hakkan :) Nurmenuku tee on minu suur lemmik, seega on see valik kõige õigem :)




Ma väga väga tänan sind nende fantastiliste kingituste eest! Jään ootama ka sinu postitust :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar