reede, 3. juuni 2016

Perega pildistama

Eile käisime koos perega esimest korda pildistamas. Lõppude lõpuks sain kogu pere pildile.
Ma pole enne kõigi oma 3 lapsega koos pildile saanud, ning nüüd veendusin, et sellises vanuses lastega pole see ka just kõige kergem.
 Kristella on täiesti püsimatu. Fotograaf muidugi ütles, et ta on isegi tubli, sest tavaliselt tema vanused püsivad 5 minutit vaid paigal.
Karoline on poosetaja, ta on seda koguaeg olnud, ning ta naudib kaamera ees olemist. Kaspar on enam vähem samamoodi, kuid kui ta on väsinud, siis ei tasu teda paigal hoida, sest ta läheb pööraseks. Lõpuks ometi sain ka oma härraga koos pildi.
 Mõnda asja oleksin pildistamisel muutnud, kuid see selleks. Esimene kord ju ikkagi..
Veikole ei meeldi üldse, kui teda pildistatakse, kuid ometi ta tuli. Fotograaf naljatas, et ma söötsin talle paar kilo hapukurki sisse :D
Näitan teile mõnda pilti eilsest :)

Katsu sa kogu pere saada kaamerasse  vaatama ja veel naeratama kaa.

Ja jällegi ei vaadanud kõik koos kaamerasse :D

Ühelgi pildil polnud nii, et me mõlemad oleks normaalse näoga :D

Mulle väga meeldib see pilt! :)

Ma ei saanud oma valge kleidi tõttu kõhtu maha panna, ning tegin seal "planku", kuid ega ma kaua ei jaksanud, ning ajas jubedalt naerma :D

Kristella keeldus maha pikutama tulemast, niiet teda me enda kõrvale ei püüdnud.
Kogemus jagatud, ning süda rahul. Kindlasti lähen uuesti, kuid lastega pigem siis, kui Kristella on tiba vanem :)
Järgmiseks tahan minna fantaasiafotosi tegema. Eks ole näha millal :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar