kolmapäev, 20. aprill 2016

Smoke free DAY #1

Nüüd on kõik. Olen oma elus uue lehe pööranud, ning loobun suitsetamisest. Kirjutan teile kuidas läheb, ning mis toimumas on.

Olen nüüdseks olnud kohe kohe suitsust vaba 24h. See on keeruline, uskuge mind. Aga ma leian endas selle jõu, maksku mis maksab.
 Pulli pärast kaalusin end ära, täpselt 59 kg, vaatame siis kuidas edasi, palju see ikkagi kaalu tõstab :D
Mul on meeletult raske, oi seda on võimatu kirjeldad, vähemalt praegusel hetkel küll. Ma viisin oma suitsupakid kõik emale ära, sest siis pole mul ka nii suurt isu ehk. Põhimõtteliselt vahetasin ma suitsud kommide vastu. Jah, ma tean, et kommid on pahad agaaaa..... Ma ostsin Kaartek OÜ juhataja Piret Kaarlõpi käest endale tervislikke komme. Nendest teen ma ühe eraldi loo :)
 Tegelikult on suitsetamisest loobumisel suur jõud toel. Ehk siis ma ei suudaks seda, kui mul poleks kedagi end toetamas. Kuna mu ümber on meeletult palju inimesi, kes suitsetavad, siis võib see osutuda küllalti raskeks. Aga ma saan hakkama. Ma tahan ja ma saan. Ma usun ise endasse, see on kõige tähtsam. Kohe kui tuleb jälle suitsu isu, võtan ühe kommi ja nö sisestan endale, et ma olen tugev ja ma saan hakkama, ma pean saama, sest ma ei luba endal alla anda. Õnneks on mu kõrvaal mees, kes ei suitseta, ning aitab mind selle protsessiga :D
Olen mõelnud iga suguste nö abiliste peale, on ju olemas nätsud ja tee, ning isegi mingid magnetid. Aga ei, ma tahan ise saada hakkama, ise ilma raha raiskamata.
 Natuke positiivsust kaa, kuna ma ise endasse varem ei uskunud, siis nüüd võin öelda loud and clear , ma olen enda üle tohutult uhke. Ma pole kunagi sellist uhkust tunda saanud. Eks vaatame mis homme toob, kuid täna tunnen ma end hästi. Isegi väga hästi :)

Kõik kes te seal kuskil mõtlete, et tahaks aga ei suuda... Visake see mõte kohe peast ära. Te suudate! Te saate! Aga ainult siis, kui tahate! Kõige tähtsam ongi usk ise endasse, ning tahe saavutada midagi, mida ise ei usu, et suudad :) Jagage minuga oma kogemusi, rääkige oma lugu kaa. Olge teiste jaoks inspiratsioon! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar