neljapäev, 21. aprill 2016

Smoke free DAY #2

 Nonii nonii nonii, käes on teine päev sellel katsumusel.

Kui ma nüüd 100% aus olen, siis täna on palju lihtsam. Kohe palju palju lihtsam. Ma olen lugenud küll igasugu tekste, kus siis esimesed kolm päeva käid nagu närvihaige ja teed jummel teab mida.. No mina sinna hulka ei kuulu. Ma olen pigem just rahulikum :D Aga ma olen siiani enda üle uhke, ütleks et isegi uhkem veel, kui eile. Nüüdseks olen olnud 50h suitsuvaba.

Aga kuidas siis ikkagi oma himudele vastu panna? No kõik on mõtetes kinni. Ma sisendan endale, et ei ma ei taha, ma ei tee, ma saan sellest vabaks. Kui sa mõtled, et sa suudad, siis sa suudadki. Eks ta natuke raske ikka ole, eriti siis, kui oled koos inimesega, kes suitsetab. Seisin täna sõbranna kõrval, tema rahulikult kimus suitsu, ning guess what.... Mul läks süda pahaks sellest suitsuhaisust. Ise küll mõtlesin, et mis asja, mul hakkas halb, kuidas küll? Ju ma siis ikka suudan ise ennast nii palju mõtetega mõjutada.

Ma vabandan, et ma täna rohkem ei kirjuta, kuid meil on täna ka üks tore sündmus, meil on kalliga tähtpäev :) Jeee. Niiet saate isegi aru, et mul tiba kiire :)

Aga musidkallidpaid teile! :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar