pühapäev, 2. august 2015

Härra hurmur

KASPAAAAR


     Nonii, kuna lubasin kirjutada ka oma Hiinast tellitud leidude kohta, siis nüüd seda ka teen. Ükskord  jäin surfama tibake kauemaks Aliexpressi lehel ja no as always ma leidsin ka pojale soni. Lõpuuks :D Jeeei :) No okei, ootasin küll peaaegu 3 nädalat, aga no suva see, psähh, lühike aeg, vähemalt minujaoks. Ega ma väga midagi sellest ei lootnud. Mõtlesin, et eks ta no üks õhuke jura ole aga müts ikkagi. No tuli siis pakk kohale ja oh sa imet. Guess what.... See on nii ilus, korralik ja mis peamine tugevast materjalist.
     No ja siis muidugi leidsin ma ka ilusa pluuse, tellisime siis selle ka ja no kui päris aus olla, siis ma ei kujutanud ettegi, et võiks tulla  nii korraliku kvaliteediga asi Hiinast. Pilt pole seni pesus koledaks läinud, kuigi H&M pluusel hakkas peale esimest pesu kohe pilt mõranema. Rääkimata sellest, kui hästi see pojale sobib. Muahhh, imeline. Niiet jah, seni pole ma veel alt läinud oma tellimiste ja ostuhullusega. Ma loodan, et ma kedagi ära ei tüüta :D A ja muideks, särgi ja soni sain ma alla 6 euroga kätte :) Kas pole mitte imeline!?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar