neljapäev, 6. august 2015

Roosa siidine iludus.

... Nagu ma lubasin teen siis seekord ka juttu paarist endale tellitud asjast.  Juba väga väga ammu olen ma tahtnud endale õhukest hommikumantlit, no kuna jälle ju tuli tuhin alis ringi koonerdada, siis leidsingi ma täpselt sellise nagu endale soovinud olen. Hind oli ka hea ja mõtlesin, et mis siis ikka tellime ära. No ootasin vast mingi 2 nädalat ja voilaa pakk oli postkastis, oii ma olin õnnelik.  Kindlasti kõik teavad, kuidas filmides näiteks jõuludel kingitusi avatakse, lennutades kinkepaberit kahte lehte, vot selline ma olingi. Nagu väike laps, kes kingituse sai, ootusärevus oli ju üüratu. Okei sain ma ta siis lahti ja muidugi panin selle ka kohe selga ja ausaltöeldes sobib see selga, kui valatud.
     No kuna mu kallis sõbrants tellib pidevalt endale sealt ka kleite, siis oli ka minul suur kiuste üks suvekleit tellida. Vaatasin seal ju valik oli ulmeline, aga valitud ta sai. Pildipeal on ju kõik alati ilus, ei lootnud ma väga midagi, teadagi ju, et kõik ei ole päris see, mis pildi peal. Aga ohsa imet järjekordselt ei pidanud ma pettuma, okei vast võiks olla veidi pikem, kuid eks ta mul ongi rohkem nt randa minnes peale viskamiseks. Muidugi jah iga kord, kui ma uue kleidi v kingad saan, siis Veiko küsib, kas neid kannan ka :D Mul on väääga palju kleite juba aga no selle Eesti suvega pole saand neid kandagi eriti. Okei ma praegu rohkem ei kirjuta, nüüd vaja veidi tegutseda :)  Päikest!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar