pühapäev, 2. august 2015

Viimased sündmused




    Teeks nüüd väheke juttu ka oma viimastest elusündmustest. No Kristella sai nüüd nädalake tagasi 5 kuuseks, lisaks sellele vaatas kaks päeva hiljem meile vastu kiku, mis tuli kahjuks öise jonniga, kuid no pole hullu, vahest võib. Täńa hakkas ta ühtlasi ja lõpuks aktiivseks, tõstis end ilusti põlvede ja käte najale, ning hakkas edasi liikuma, küll tasapisi, kuid siiski. Kõik omal ajal ju. No aga muidugi selle hamba üle oli minul vist kõige parem meel, sest no issi küll niiviisi ei kilganud üle toa :)
    Läksin siis eile õhtul poja magama panema ja nii nagu alati musid kallid ja ütlesin siis, et armastan ja esimest korda ütles poja: "Armastan kaa". No mis te arvate, kas mu süda ei tahtnud rinnust välja hüpata!? :D No jooksin siis Veiko juurde ise kilkan jälle: kallikalli, tead poja ütles, et armastab mind. Tema siis karjus üle toa(Kristella juba tudus, Karoline uneles): "Uuuuujeeeeee, küll on tore". Aga teate, ma pidin tänu sellele naeru kätte ära surema, sest no see hääletoon oli amaaaziiing :D
    No nüüd on siis ka Karoline avastanud raamatu:"Tervitame päikest Laste jooga". Ohh, küll see on lapsele põnev, seal sees on siis igasuguseid harjutusi, näitab kuidas nt tiritamme ja küünalt jne teha. ´Igal hommikul siis tuleb Karoline koos raamatuga minu juurde ja hakkab siis end väänama igate pidi. Teate, see on nii naljakas. Katsuge siis naeru kinni hoida, kui laps ise naerab kõht kõveras enda tegutsemise üle. Aga no see plika paindub ikka väga hästi, eks ma olen ikka üritanud beebist peale teda ka mudida :D Spagaati teeb ta ilma igasuguse vaevata ja ma ei mõtle üks jalg ette, teine taha :D
    Aga ei no mis ma ikka kiidan koguaeg, vahest on mul ikka no nii siiber Kaspari ja Karoline kraaklemisest, nad enamus ajast muud ei tee, kui kaklevad koguaeg. Mõni päev on ikka väga õudne aga no mis teha, eks see suvepuhkus lasteaiast ongi suht tegevusetu, seda enam, kui ilmad on nagu nad on ju. Kui ikka  vihmased ilmad siis ei saa õue ka minna. :( Ah okeiokei pole hullu midagi, leiame aga tegevust lastele. Kui keegi tahab midagi välja pakkuda, ma oleks väga tänulik. Õpetamine ja joonistamine/maalimine välja jätta, sest neid me teeme nkn peaaegu iga päev. Aga okei, nüüd viskan arvuti nurka ja tänaseks lõpetan. Teen võibolla homme uue loo, kuid järgmises postituses tuleb kindlasti juttu endale tellitud suvekleidist ja minu uuest lemmikust, roosast siidisest hommikumantlist :P  
    Päikest kõigile. Muahhhh :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar