pühapäev, 30. august 2015

Muinastulede öö....

Käisime eile Vergis muinastulede öö pidustustel. Esinejaks oli seal ansambel Respekt. Teate, kui ma nüüd päris ausalt ütlen, siis ma olin seal nagu väike laps, kes kingituse saab :D Nii kui öeldi, et nad kohe esinema hakkavad, siis ma kilkasin ja hüppasin ringi :D :D On ikka naljakas küll, vähemalt teistel oli. Aga no mis ma teha saan, Respekt on tõesti mu lemmikbänd ja ma väga naudin nende muusikat... Rääkimata nende live esinemistest. :D Kõik oli üli ilus. Taevalaternad särasid keset taevalaotust, lõke andis sooja ja meri lõhnas imeliselt. Vahepeal lasti ilutulestikku, mis oli imeline.  Niiiniiinii ilus. Ma armastan ilutulestikku. :) Teate, seal oli jaht. Selline parajalt suur ja sigailus Jaht.. Pilti mul sellest kahjuks pole, kuid need kes kohal olid, need teavad. Pidu sai nautida koos lastega. No mina ei saa öelda, et lastega sellises kohas käia ei saa. Nemad tantsisid seal ja nautisid pidu täpselt sama moodi. Kahjuks on raske seletada seda tunnet, kuid ma usun, et enamik suudavad seda ilu endale ise ka ette kujutada :)
 Ciao pakaa :D

2 kommentaari: