neljapäev, 6. august 2015

Tobe.Tobe.Tobe.

    Oeh, vot nüüd on aeg hakata minul ka vinguma. Ma olen tüdinud, tüdinud sellest üksinduse tundest. Jaa ma tean, et kuidas ma saan end üksikult tunda, kui mul on 3 hüperaktivisti.... Loomulikult pole praegu teguriteks lapsed, vaid kõik muu. Mida enam päevad mööduvad, seda üksikumalt ma end tunnen. Ma ei tea, kas mul on lihtsalt mingi periood, kus tunnen end kui viies ratas vankriall... Kurat küll, miks ei võiks olla minu elu ka kui filmis, no ainult kohati muidugi. Vaadates enda tutvusringkonnas inimesi, siis mul tekib küll tunne, et ma olen imelik. ikka täiega. Tegelikult poleks ma iial uskunud, et ma võiksin end niiviisi tunda, sest mul on ju imeline mees ja 3 fantastilist kraakat. Miks on alati nii, et filmides on mehed nii romantilised ja hoolivad!? Ma ei väidagi, et minust ei hoolitaks, kuid sellised pisiasjad on paraku, mis tekitavad kohati sellise tunde...
   Vot mina olen küll see hästi hästi kade sõbranna, kui kuulen, et oi näe jälle mu parimale sõbrannale toodi nt porgandeid üllatusena v saadetakse tööle lilli jne jne jne... Muidugi on mul tema üle üüratult hea meel, kuid siiski, miks minule ei võiks nii romantilisi üllatusi keegi teha!? :/ No ja ma võin öelda, et peaaegu IGA kord, kui ma pakun, et teeks midagi või läheks ehk kuhugi, kasvõi faking burgerit sööma öeldakse mulle, kahjuks pole mul täna aega. Jaa ma mõistan ju seda, et töö ja kõik, kuid siiki, sul on PERE, kuidas sa sellest aru ei saa!? Hästi tore oleks ju küll, kui ma saaks vahest harvagi äkki lilli v midagi, EI, aga no ega vahet polegi ei tunne ma sellest tegelikult puudust ju. Kuid need lihtsad väikesed zestid, oleks jube toredad. Mida rohkem sa naist hellitad, seda rohkem ta sind armastab!!! Kes siis seda ei tea, okei võibolla tõesti ei käi see kõikide naiste kohta, kuid enamuse ikkagi, mina näiteks tahaksin küll, et mind millegiga üllatataks vahel. Pole ju raske koju tulles maja tagant põllulilli tuua, need on isegi täiesti tasuta, kui raha napib. Kõik mehed võiks sellele mõelda, et naised vajavad selliseid´tähelepanu avaldusi.. Jah ma tean, et mehed on mehed, nad ei mõtlegi sellistele asjadele. Nii tüüpiline ju, selleks, et naine endale saada on mees valmis paljukski, kuid kui naine juba olemas, siis polekski nagu vaja midagi teha... Okei aitab küll vingumisest, kui ma kaua vingun, siis süvendan endale veel jumal teab mida. Tuli lihtsalt hetke ajal tunne, et tahaks end välja elada. Ma tegelikult pole selline VINGUVIIUL, kuid no jamh, vahest võib. Nüüd tunnen ma end paremini ja loodan, et mõni mees, kes seda lugema satub, saab sellest ka inspiratsiooni.. Ja naised, ärgem vingugem meeste kallal, nad on teistsugused ja mõtlevad hoooooopis teisiti. Niiet, lihtsalt üritame neid suunata, kuid sedagi mitte liiga tihti tehes :P Olgu, elu on ilus ja päike läks pilve taha... :D Muahh :) Adios.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar