kolmapäev, 19. august 2015

My speciality...

Kuna ma olen teadupärast valinud endale mõne suurepärase hobi, siis võiks ju ka neist vahete vahel kirjutada. Üks neist ongi ju küpsetamine. Ma olen teinud juba nii palju torte ja kooke, et ausalt öeldes ei mäleta ma isegi palju neid kokku on. Seekord kirjutan ma tänasest tordist. Tort läheb maailma parimale onule! Kõik saab ju ikkagi alguse biskviidist. No kuna viimasel ajal on kõik biskviidid mul aia taha läinud, otsustasin,e t seekord pean oma kuulikindlat retsepti natuke ikkagi muutma.  No seda ma muidugi tegingi ja ausalt öeldes tuli see täpselt nii välja nagu pidi. :D Retsepti võite küsida, ma siia ei hakka praegu panema seda, kel huvi see ju saab selle :)



Peale biskviidi valmistamist lõikasin ma selle cm täpsusega pooleks. No edasi tuli teha toorjuustu vahukoore kreem. No sellega pole miskit probleemi, mu meelest on see kõige lihtsam. Kuigi ma oleks tahtnud teha seda laimiga, polnud mul kahjuks seda kodus olemas. Edasi saigi siis valmis kreem.

 Jagasin ta kaheks, kuna mul oli vaja seda ka pritsida. Sisse läksid veel ka mustikad ja vaarikad :)

Algas katmine! Värvisin kreemi õrnalt roheliseks, et põhi kreemiga katta.

Ja siis tekkis minu kõige suurem probleem. Toas on soe :( See on tordi tegemise juures kõige jubedam asi. Nagu näha hakkas kreem juba õrnalt sulama. Kuna vanaema helistas eile mulle, et ma tordi teeksin, polnud mul kahjuks võimalik käia Rakveres, et osta muid asju tordi kaunistamiseks, pidin seega kiirelt midagi välja mõtlema ja koduste vahenditega hakkama saama. Aga no pole hullu sain ilusti hakkama, niiet päris hull ei jäänudki. Ma olen enam kui veendunud, et maitse on hea, sest see pole mind veel kordagi alt vedanud. Nüüd tuleb end igatahes sättima hakata, et minna sünnipäevale ja end hästi tunda. Ciaobakaa :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar